POZÁRUČNÍ OPRAVY
Na boty značky Prabos poskytujeme také pozáruční servis. Ochodili jste podešev, odlepila se vám stará podešev nebo ulomil háček? Neváhejte nás kontaktovat. Nejlepší způsob je poslat fotku vašich bot našim kolegům na reklamační oddělení. Posoudí, zda je oprava možná a poskytnou informaci o ceně. Naše kolegy můžete kontaktovat zde: carbolova.jana@prabos.cz.
Jak obuv na opravu odeslat?
Pošlete vždy obě boty, i v případě, že problém se projevuje pouze na jedné botě.
Z úcty k našim zaměstnancům boty před odesláním prosím ŘÁDNĚ očistěte. Tzn. bez zbytků bláta, přischlé trávy, kamínků v podešvi, malty apod. Znečištěné boty odesíláme obratem zpět a Vaše reklamace či oprava se zbytečně prodlužuje a prodražuje.
Z obuvi vyjměte vkládací stélky a boty pošlete bez nich.
Nesnažte se prosím obuv spravovat sami pomocí sekundových lepidel, montážních pěn a drátků.
Boty pošlete na reklamaci či opravu co nejdříve pro projevení vady.
Do krabice k botám prosím vložte vyplněný TENTO FORMULÁŘ nebo jednoduchý průvodní dopis co na botách požadujete opravit, vč. zpáteční adresy + telefonní spojení na Vás.
Děkujeme.
Adresa pro zaslání:
Reklamační oddělení
Prabos plus a.s.
Komenského 9
763 21 Slavičín